دیدگاه خریداران در مورد کامپوزیت و لمینت متحرک ثابت دندان تا تاریخچه و قیمت در قرن 21

تاریخ ماندگاری لمینت متحرک دندان نظرات در مورد لمینت متحرک دندان ساخت لمینت متحرک دندان

دیدگاه خریداران در مورد کامپوزیت و لمینت متحرک ثابت دندان تا تاریخچه و قیمت در قرن 21

تاریخ ماندگاری لمینت متحرک دندان نظرات در مورد لمینت متحرک دندان ساخت لمینت متحرک دندان

مزایا معایب پروتز فلیپر چیه و ایا برای هر دندانی مناسب است ؟

از پروتز پارسیل می توان برای دندان های جلو و عقب قرار داد . یکی از پر فروش ترین  این پروتزها روی دندان های جلویی است. فقدان دندان های جلویی می تواند ظاهر افراد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین افرادی که دندان های جلویی از دست رفته ممکن است در جویدن غذا دچار مشکل شوند و اغلب به دلیل از دست دادن دندان ها تمایلی به لبخند زدن ندارند. این افراد ممکن است بتوانند به طور موقت یا دائم این شکاف را با پروتزهای پارسیل بپوشانند.




پروتز فلیپر چیست



پروتز فلیپر چیست؟


این پروتز متحرک است که توسط دندانپزشک یا جراح دهان به عنوان جایگزینی موقت در صورت از دست دادن یک یا چند دندان استفاده می شود. دندان های فلیپر از اکریلیک مصنوعی مشابه لثه ساخته شده اند و از دندان های جایگزین حمایت می کنند. بسته به تعداد دندان های از دست رفته، ممکن است یک گیره نگهدارنده مانند در اطراف دندان های طبیعی وجود داشته باشد تا دندان ها را نگه دارد.




مزایای پروتز فلیپر چیه :



مزایای پروتز فلیپر چیه :


 شکاف دندان های از دست رفته را پر می کند به طوری که هیچ شکاف قابل مشاهده ای وجود ندارد.اگر دندانی به دلیل آسیب یا بیماری نیاز به کشیدن داشته باشد، دندانپزشک می تواند به سرعت آن را با پروتز پارسیل فلیپر جایگزین کند.پایداری دندان های دیگر: نصب باله می تواند دندان های طبیعی را نزدیک شکاف نگه دارد و از لغزش آن ها به موقعیت دندان کشیده شده جلوگیری کند. به راحتی از دهان برای تمیز کردن خارج می شود.مقرون به صرفه بودن



معایب پروتز فلیپر  چیه



معایب پروتز فلیپر  چیه :


مواد سبک وزن به این معنی است که پروتز می تواند به راحتی بشکند. طراحی این پروتز مانند پوشاندن لثه است. بنابراین، بزاق نمی تواند به درستی لثه ها را تمیز کند و احتمال رشد قارچ ها و باکتری ها را افزایش می دهد. در صورت عدم مراقبت مناسب، باله می تواند خطر ابتلا به بیماری لثه و پوسیدگی دندان را افزایش دهد. ثبات آنها زیاد نیست. این پروتزها باید محکم به دندان های دیگر بچسبند تا به درستی کار کنند، اما می توانند به سرعت باز شوند.





جمع بندی :


بعضی از افراد از آن به عنوان یک گزینه دائمی برای رفع مشکلات زیبایی به خصوص در دندان های جلویی استفاده خواهند نمود برای  بچه ها  دندان های خود را از دست داده اند، پروتز باله ای ممکن است یک راه حل طولانی مدت باشد تا زمانی که فک آنها به اندازه کافی رشد کند که بتواند ایمپلنت ها را در خود جای دهد.اما  پروتزهای متحرک به راحتی می شکنند و برای تمیز نگه داشتن و محافظت از سایر دندان ها و لثه ها نیاز به مراقبت منظم دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد